سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پذیرش دانشجو در ۶۱۱ برنامه درسی دانشگاه علمی کاربردی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
22 آبان

بر اساس اطلاعات به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد علی اخوان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه گزارش آماری از پذیرش مهر ۹۵ این دانشگاه به لحاظ تعداد کد رشته محل‌های کاردانی و کارشناسی جدید و تمدید، تعداد کد رشته محل‌های درخواست شده و مصوب، تعداد رشته‌های آموزشی علمی‌کاربردی و نتایج پذیرش ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده در مهرماه امسال در ۶۱۱ برنامه درسی علمی کاربردی دانشجو پذیرش شده است که از این تعداد ۱۲ برنامه درسی جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کابردی خاطرنشان کرد: شرایط دانشگاه در پذیرش دانشجو برای سال جاری خوب ارزیابی شده و برای پذیرش در سال‌های آینده نیز باید تمهیدات جدید با محوریت تدوین برنامه‌های درسی جدید و تعریف تقویم زمانبندی مناسب پذیرش دانشجو با هماهنگی سازمان سنجش‌ آموزش کشورصورت گیرد.

دکتر اخوان گفت: در این جلسه اساسنامه مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی ورزش و جوانان به تصویب رسید، همچنین کمیته با تغییر نام مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژه زیست دارو به مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژن فارمد نیز موافقت کرد.

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه تشکیل زیر کمیته بررسی شیوه ‌نامه کارگروه و دستورالعمل صدور مجوز دوره‌های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی نیز به تصویب رسید.

اخوان ادامه داد: دراین جلسه درخواست برگزاری دوره‌ علمی کاربردی پودمانی، سه استان ایلام، بوشهر و تهران بررسی شد.  براین اساس در استان ایلام، ۴۱ رشته محل و ۲۰ دوره علمی کاربردی برای اجرا به تصویب رسید که ۲ دوره مدیریت خانه و تربیت مربی قرآن کریم از رشته ‌های جدید برای اجرا در این استان است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در استان بوشهر نیز ۲۳ رشته محل و ۲۳ دوره علمی کاربردی مصوب شد که ۳ دوره امداد و سوانح، تکنولوژی آموزشی و شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی از رشته‌های جدید این استان خواهد بود.

اخوان گفت: در استان تهران از مجموع ۵۸ مرکز بررسی شده، ۲۶۹ رشته محل و ۷۳ دوره علمی کاربردی برای اجرا تصویب شد که ۲ دوره ارشاد و معاضدت قضایی و تبلیغات و بازاریابی از رشته‌های جدید جهت اجرا در این استان خواهد بود.

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی تصریح کرد: از ۵۴۱ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی درسال جاری، ۳۹۹ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های پودمانی و ۴۹۶ مرکز متقاضی دوره‌های ترمی علمی کاربردی هستند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی