سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز می‌شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
1 دی

خبرگزاری دانشجو : مشاور سازمان سنجش،مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌ودومین المپیاد علمی دانشجویی از امروز چهارشنبه اول دی‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می گردد و تا سه‌شنبه هفتم دی‌ماه ادامه دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ حاوی عمومی، اختصاصی و سایر اطلاعات دیگر امروز همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تمام داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد نیز تلقی خواهند شد. همچنین داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام نکرده‌اند، ضرورت دارد از چهارشنبه اول دی‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶) برگزار خواهد شد.

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی