سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

نتیجه نهایی درخواست نقل و انتقالات تا 25 دی ماه در سایت منادا منتشر می‌شود/ آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی 12 دی ماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
9 دی

علیرضا صامت مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه با بیان اینکه تا به امروز بیش از 14 هزار ثبت‌نام در این سامانه صورت گرفته است، گفت: داوطلبان می‌توانند تا 12 دی ماه با مراجعه به سامانه منادا به نشانی Monada.iau.ir پس از مطالعه شیوه نامه و راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: پس از اتمام زمان ثبت نام مدارک ارسالی توسط واحدها مورد بررسی قرار داده شده و در صورت صحت مدارک با درخواست دانشجو موافقت و در صورت عدم صحت مدارک یا واجد شرایط نبودن متقاضی مراتب از طریق سامانه نقل و انتقالات به دانشجو اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند از طریق همین سامانه آخرین وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند، گفت: نتیجه نهایی درخواست‌ها تا 25 دی ماه در سایت منادا به اطلاع دانشجویان متقاضی خواهد رسید.

صامت با تاکید بر اینکه تمام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه آزاد مکانیزه شده است، گفت: با راه اندازی این سامانه دانشجویان هیچ نیازی به مراجعه به واحد مبدا، واحد مقصد یا سازمان مرکزی را ندارند و درخواست خود را فقط از طریق همین سامانه می‌توانند پیگیری کنند و در صورت کسب موافقت، دانشجو می‌تواند با مراجعه به واحد مقصد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان در صورت نقص مدارک می‌توانند مدارک اصلی را در سامانه بارگذاری کنند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد به ضوابط جدید شیوه نامه نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته داوطلبان تنها امکان انتخاب یک گزینه را داشتند که در سامانه جدید امکان انتخاب 5 گزینه فراهم شده است.

وی ادامه داد: اصلاح جدول هم‌ترازی از 10 گروه به 7 گروه، امکان انتخاب 5 واحد مقصد برای تقاضای میهمانی بر اساس جدول هم ترازی، فراهم کردن میهمانی دانشجویان خانم در دوران بارداری و شیردهی، فراهم کردن امکان میهمانی دائم دانشحویان بیمار صعب العلاج، امکان انتقال فرزندان و همسر کارکنان دانشگاه و اعضای هیات علمی به محل خدمت خود، امکان انتقال دانش آموزان مدارس سما (به شرط چهار سال تحصیل در دوره دبیرستان) از جمله نکات مطرح شده در شیوه نامه جدید نقل و انتقالات دانشگاه‌ آزاد است.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی