سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مهلت مجدد ثبت‌نام به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد/ امکان ویرایش اطلاعات در اسفندماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
12 دی

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 شب گذشته 11 دی ماه 95 به پایان رسیده است، امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام برای داوطلبان در اسفند ماه فراهم می‌شود. 

وی ادامه داد: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ثبت نام کننده برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 96 از روز یکشنبه اول اسفندماه تا سه شنبه سوم اسفندماه برای مشاهده و ویرایش بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند ضمن مشاهده اطلاعات خود در صورت تمایل فرم ثبت‌نامی را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: همچنین به منظور مساعدت به داوطلبانی که در مهلت مقرر در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 ثبت نام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاد شده است که از روی یکشنبه اول اسفند تا سه شنبه سوم اسفند می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 96 در روزهای پنجشنبه 7 و جمعه 8 اردیبهشت ماه 96 برای پذیرش در همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد در حوزه‌های مربوط برگزار می‌شود.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی