سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تمدید مهلت ثبت درخواست عودت وجوه ثبت نام داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
5 بهمن

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت زمان ثبت درخواست برای عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز جمعه 8 بهمن ماه تمدید شد.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله قبل نسبت به ثبت نام خود در سامانه عودت وجوه اقدام و بدلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت نام خود نشده‌اند و همچنین داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود به سامانه www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است با شناسه ثبت نام و رمزی که در اختیار دارند، با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت اطلاعات حساب خود اقدام کنند. اطلاعات حساب شامل« نام و نام خانوادگی صاحب حساب و شماره شبای حساب» است که باید به نام شخص داوطلب آزمون باشد.

داوطلبان لازم است در وارد نمودن شماره شبای حساب خود دقت کنند زیرا در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح امکان عودت وجه ثبت نام وجود ندارد. از آنجایی که برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یک‌بار امکان ثبت نام وجود دارد، لازم است داوطلبان در وارد نمودن اطلاعات دقت کنند زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد.

پایان/

 

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی