سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام کنکور سراسری تمدید شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
28 بهمن

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: آزمون سراسری سال 96 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 از فردا سه شنبه 19 بهمن ماه 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و اطلاعیه منتشره، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 در حوزه‌های امتحانی برگزار می گردد.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 تمامی داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه از روز یکشنبه 11 تیرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از یکشنبه یازدهم تا چهارشنبه چهاردهم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شوند برحسب مورد باید نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.

وی گفت: آزمون سراسری سال 96 برای تمام گروه‌های آزمایشی پنج گانه در یک مرحله برگزار می گردد و در یک جلسه به سئوالات عمومی و اختصاصی پاسخ می‌دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: سئوالات عمومی و اختصاصی برای تمامی داوطلبان به صورت تستی و چهارگزینه‌ای خواهد بود و سئوالات از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی که در دفترچه شماره یک آزمون به عنوان منابع طرح سئوال اعلام می گردد، طراحی می گردد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی