سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

17 هزار نفر در صف وام ازدواج

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
4 اسفند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مجید آوری‌فرد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی سال جاری در قم خبر داد و ادامه داد : ۹۵ درصد داوطلبان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند. همچنین تسهیلات قرض الحسنه محدود و ناچیز و متأسفانه تورم ۳۰ درصدی سال‌های اخیر فرهنگ قرض الحسنه را در کشور تضعیف نموده است.

مجید آوری‌فرد ادامه داد: منابع قرض الحسنه در محل‌های مختلف قابل هزینه کردن است،و خوشبختانه تقریبا همه بانک‌های عامل استان قم در پرداخت وام ازدواج فعال هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با بیان اینکه در ابتدای افزایش مقدار وام ازدواج برخی بانک‌های عامل مقاومت کردند، در استان برخی از بانک‌ها سهمیه‌ای و ۴ بانک دیگر به صورت نامحدود تسهیلات ازدواج پرداخت کردند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اعلام اینکه سهمیه بانک‌ها را از مرکز امور شعب مربوطه افزایش دادیم، گفت: بیش از ۱۲۵۰۰ متقاضی دریافت تسهیلات در سال ۹۵ وجود داشت که مقداری از آن سهمیه سال قبل بوده است.و نزدیک ۱۷ هزار نفر در صف وام ازدواج هستند، که طبق قول‌هایی که داده شده است تا پایان سال همه این داوطلبان تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه از پرداخت تسهیلات ازدواج تا پایان بهمن‌ماه که به بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان است خبر داد و گفت: خوشبختانه برخی از بانک‌ها بیش از ۳ برابر سهمیه اعلامی خود وام پرداخت کرده‌اند.که این وام ها برای اقشار عادی ۱۰ و برای خانواده‌های ایثارگران ۲۰ میلیون تومان است که بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت کرده‌اند.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی