سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تغییر شیوه دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
24 تیر

محمدحسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامين اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعطای هدیه ازدواج تامین اجتماعی به زوجین اظهار داشت: مقدمات کار برای پرداخت غیر حضوری وام بلاعوض برای ازدواج فراهم شده است.

همچنین وی ادامه داد: از ابتدای سال نرم افزارهای اجرای این طرح در دست طراحی بوده و امید است تا پایان سال جاری طراحی آن به اتمام برسد.

معاون فنی و درآمد سازمان تامين اجتماعی درباره شرایط دریافت این وام بلاعوض گفت: برای دریافت این وام باید فرد حداقل 720 روز تحت پوشش بیمه باشد همچنین چنانچه زوجین هر دو شاغل و بیش از 720 روز سابقه بیمه داشته باشند هدیه به هر دو آنها پرداخت می گردد.

زدا به میزان پرداخت این هدیه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ مبنای پرداخت وام بستگی به میزان حقوق هر فرد دارد و میانگین دریافتی حقوق سه ماه به عنوان هدیه پرداخت می گردد. البته این وام ازدواج به کسانی تعلق می گیرند که سابقه ازدواج قبلی نداشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: قرار است در جهت تسریع در پرداخت، این وام به صورت غیر حضوری پرداخت شود که مقدمات آن در دست انجام است و از این پس بدون مراجعه افراد به شعب بیمه، وام به حساب آنها واریز می گردد.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی