سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام 96 هزار و 147 دانشگاهی در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان/ اعلام نتایج ۲۵تیرماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
24 تیر

حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از 10 تیر ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت 12 امروز 24 تیر ماه ادامه داشت و در این مدت 96 هزار و 147 نفر برای اعزام این دوره ثبت نام کردند.

وی گفت: ایام ثبت نام این دوره همزمان با امتحانات و تعطیلی دانشگاه ها بود اما امروز تا آخرین ساعات همچنان ثبت نام در سایت انجام می شد.

فقیهی ادامه داد: شعار ستاد این است که کیفیت را فدای کمیت نکنیم و از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین دانشگاهی استفاده کنیم بنابراین از میان کل ثبت نام کنندگان قرعه کشی صورت خواهد گرفت و 14 هزار نفر در بازه زمانی سه ماهه به عتبات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: قرعه کشی امروز (24 تیر ماه) به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نتایج نهایی فردا یک شنبه 25 تیرماه از سایت لبیک و ارسال پیامک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

فقیهی ادامه داد: بیشترین گروه ثبت نام کنندگان با دانشجویان متاهل 50 درصد و بعد به پسران 17درصد و دختران دانشجو 16درصد اختصاص دارد و باقی ثبت نام کنندگان را کارمندان و اساتید دانشگاه ها تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: در این دوره بیش از 14 هزار نفر از دانشگاهیان کشور از 15 مرداد به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

فقیهی ضمن تبریک به دانشگاهیانی که در این دوره انتخاب خواهند شد، گفت: پیشاپیش به دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب می شوند، تبریک عرض می کنم و کسانی که در این دوره انتخاب نشده اند نیز می توانند در دوره های بعد مجددا ثبت نام و به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در قرعه کشی به صورت نفرات اصلی و ذخیره معرفی می‌شوند، باید بعد از اعلام نتایج، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند، چون عدم ثبت‌نام نهایی به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است 5 گروه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان دختر مجرد و کارمندان دانشگاه ها به عتبات اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ برای پذیرفته نشدگان مسابقه‌ای در نظر گرفته شده است که با شرکت در آن می توانند شانس دوباره ای برای اعزام به عتبات عالیات کسب کنند.

همچنین به برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه سهمیه عتبات اعطا می گردد که جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی