سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام بیش از ۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان تاکنون برای اعزام به عتبات

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
20 تیر

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 تیر ماه در سایت لبیک و بعد از گذشت 9روز از آغاز ثبت نام تاکنون، بیش از 73 هزار نفر از دانشگاهیان در سامانه ثبت‌نام ستاد مشخصات خود را وارد کرده‌اند و درخواست اعزام به عتبات داشته‌اند.

فقیهی گفت: ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا 22 تیرماه در سایت لبیک ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان علاقمند به اعزام عتبات عالیات می توانند جهت ثبت نام به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص بیشترین گروه ثبت نامی دانشگاهیان برای سفر به عتبات تا این لحظه گفت:بیشترین گروه ثبت نام کنندگان این دوره تا به امروز را متاهلین و بعد پسران و دختران دانشجو تشکیل می‌دهند.

فقیهی گفت: قرعه کشی عتبات به صورت اینترنتی در سراسر کشور انجام خواهد شد که تاریخ اعلام نتایج از سایت لبیک به اطلاع ثبت نام کنندگان محترم خواهد رسید.

وی ادامه داد: پنج گروه شامل اساتید، کارمندان دانشگاهی، دانشجویان مجرد پسر، دانشجویان مجرد دختر و دانشجویان متاهل در این سفر معنوی حضور دارند.

فقیهی اظهار داشت: برنامه های متنوعی با همکاری بعثه مقام معظم رهبری،سازمان حج و شرکت شمسا برای دانشگاهیان در کربلا تدارک دیده ایم که از جمله آنها،اولین سلام، همایش احلی من العسل، آشنایی با روایت گری های عاشورا،حرشناسی و ارائه بسته های فرهنگی است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: در نجف اشرف نیز برنامه های متنوعی برای زائرین دانشگاهی همچون بازدید از بیت امام خمینی (ره)، کتابخانه علامه امینی ،صافی صفا و ... در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10تیر ماه در سایتwww.labbayk.irآغاز شده است و تا 4 روز دیگر یعنی 22 تیر ماه در سایت لبیک ادامه خواهد داشت.

اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره عتبات از مرداد ماه سال جاری آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود 14 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی