سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اعلام نتایج بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در شهریور ماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
1 مرداد

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه در مورد بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: آزمون مرحله نهایی بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه 29 تیر و جمعه 30 تیرماه 1396 در پردیس فنی و مهندسی شهید عباس‌پور دانشگاه شهید بهشتی واقع در شهر تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد 979 داوطلب که از این تعداد 362 نفر زن و 617 نفر مرد بودند منتخبین المپیاد متمرکز آزمون کارشناسی ارشد 96 و همچنین المپیاد غیرمتمرکز از قطب‌های هشت گانه دانشگاهی در 20 رشته امتحانی اعلام شده به مرحله نهایی راه یافتند.

توکلی خاطرنشان کرد: این آزمون از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 29 تیرماه آغاز و در ساعت 14 روز جمعه 30 تیرماه پایان پذیرفت. در المپیاد کشوری تعدادی از رشته‌های ریاضی و شیمی انتخاب می‌شوند تا پس از پایان رقابت‌های مرحله نهایی هر یک از رشته‌های مذکور (ریاضی و شیمی) در المپیاد بین‌المللی با دانشجویان خارجی که در 22 تا 26 مردادماه 96 برابر 13 تا 17 آگوست 2017 در شهر تهران برگزار می گردد به رقابت بپردازند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان داشت: در این آزمون‌ها سوالات به زبان انگلیسی است و در پایان برگزاری المپیاد بین‌المللی و در مراسم اختتامیه منتخبین دریافت‌کنندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز در رشته‌ها معرفی خواهند شد.

وی اظهارداشت: از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی برای شرکت در المپیاد بین‌المللی اعلام آمادگی شده است. پس از هماهنگی با مراجع قانونی، فهرست کشورهای مذکور و تعداد افراد اعلام خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: نتایج مرحله دوم بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در اواسط شهریور 96 از طریق سایت المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی