سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تاکید بر صرفه جویی مصرف آب در شهرستان اهر

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
5 مرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: متأسفانه به علت بارش های کم در سال های اخیر و خشکسالی ها، امروز میزان ذخیره مفید آب سد ستارخان شهرستان اهر، 16 میلیون متر مکعب است که صرفه جویی در مصرف آب از سوی مردم و به خصوص در باغات و مزارع پایاب این سد از سوی کشاورزان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: تنها راه برای کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی شهرستان اهر، تجهیز به سیستم های نوین آبیاری قطره ای در باغات است و از کشاورزان نیز انتظار داریم نسبت به تجهیز باغات به سیستم های نوین آبیاری اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین از آغاز مرمت بقعه شیخ شهاب الدین اهری که در جریان زلزله سال 91 ارسباران آسیب دیده بود خبر داد وادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان اهر جزء شهرستان های هدف گردشگری در تبریز 2018 است از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتظار داریم در تسریع مرمت این بقعه اقدام کنند تا گردشگران بتوانند از آن بازدید کنند.

وی همچنین با اشاره به آغاز خرید گندم از کشاورزان در شهرستان اهر خواستار همکاری های ادارات جهادکشاورزی، تعاون روستایی و غله برای تسهیل جهت خرید گندم از کشاورزان شد.

فرماندار شهرستان اهر همچنین خواستار همکاری بانک ها در پرداخت وام ازدواج بدون مانع تراشی ها به داوطلبان شد.

عابدی همچنین بر تکریم ارباب رجوع در ادارات هنگام مراجعه تأکید کرد.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی