سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پرداخت29.5میلیاردریال وام ازدواج دریک ماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
4 شهریور

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباس وطن خواه مدیر شعب بانک سپه یزد گفت: 29.5میلیارد ریال وام شامل 278 فقره تسهیلات به زوج های جوان از ابتدای اجرای طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه در 30روز گذشته در این استان پرداخت شده است.

عباس وطن خواه اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح از مجموع 321فقره درخواست دریافت تسهیلات ثبت شده است، 43 مورد از درخواست ها به دلیل نقص مدرک تاکنون موفق به دریافت وام نشده اند.

وی با بیان اینکه پرونده آنها در حال تکمیل است ، ادامه داد: اعطای تسهیلات ازدواج خارج از نوبت و در صورت کامل بودن مدارک 2روزه پرداخت می گردد.

به گفته مدیر شعب بانک سپه استان از مرداد سال 95 تاکنون از هزار و 39 متقاضی دریافت وام قرض الحسنه به 950 نفر، 100میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وطن خواه بیان کرد: علاوه بر دریافت کنندگان وام ازدواج، 157 مورد نیز در انتظار تکمیل مدرک هستند و بقیه هم مراجعه نکرده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان و میزان پرداخت وام در استان، مربوط به شهرستان بهاباد است، تصریح کرد: همزمان با ابلاغ طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با بسیج نیروهای ستادی و صف در کمترین زمان ممکن داوطلبان دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شدند.

این مسئول یادآور شد: به همت مسئولان واحدهای ستاد و شعبه های استان با اطلاع رسانی به داوطلبان از طریق پیامک و تلفن، افراد مورد نظر به شعبه های مورد نظر معرفی شدند.

وی با بیان دولتی بودن بانک سپه یادآور شد: این نهاد مالی برای همسویی با سیاست های پولی و مالی دولت تدبیر و امید و برای جلب رضایت مشتریان، قدم های مثبتی برداشته است.

با توجه به این که دریافت وام ازدواج با صف‌های نسبتا طولانی رو به روبود، گفته می گردد ، 400 تا 500 هزار نفر برای دریافت وام در نوبت هستند، بانک مرکزی تصمیم گرفت در اجرای طرح ضربتی در مدت 2ماه تسهیلات را با تلاش بیشتری پرداخت کند و در نهایت صف وام تا حد ممکن کوتاه شود.

لازم به ذکراست نخستین بانک ایرانی 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با بیش از سه میلیون ریال در محلی محدود( چند باب مغازه) تأسیس شد و 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی