سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اختصاص بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی حمل و نقل شهری اراک

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
21 مرداد

صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک ایران در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در شهر اراک ۲۸۲ میلیارد ریال برای خرید و نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس از طرف پست بانک ایران اختصاص داده شد.

صباغی ادامه داد: بمنظورکاهش آلودگی، توسعه شهری و ارتقا شاخص کیفیت زندگی در ۱۱ شهر الوده کشورپست بانک ایران هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی اتوبوسرانی این شهر‌ها اختصاص داده و سهم استان مرکزی در شهر اراک ۲۸۲ میلیارد ریال برای خرید و نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس است و مقرر شده ۱۲ دستگاه زودتر از موعد تحویل داده و به ناوگان حمل و نقل شهری شهر اراک اضافه شود.

پرداخت وام ازدواج پست بانک به ۱۶ هزارو ۵۰۰ نفر

وی به وام‌های ازدواج هم اشاره و اضافه کرد: ۲۱ هزار نفر متقاضی وام ازدواج در پست بانک ایران ثبت نام کردند که براساس اخرین گزارش‌ها بیش از ۷۵ درصدآن‌ها تسهیلات ازدواج دریافت کردندو حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر باقی ماندند و این میزان پرداخت بالاتر از سهمیه تخصیصی بانک مرکزی برای این بانک است.

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران در خصوص صندوق توسعه ملی هم گفت: بنابر تکلیف قانون دولت در امر توسعه در بخش ارتباطات و ict کشور، ارائه خدمات خرده بانکداری در مناطق محروم را به پست بانک واگذار نموده است و در این راستا در قرارداد پست بانک با صندوق توسعه ملی ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف آب، کشاورزی، ابخیزداری، شیلات، صنعت و معدن و نفت و گاز و در بخش‌های دیگر در قالب سرمایه در گردش تخصص داده شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه تامین مالی کلیه طرح‌هایی که موجبات کسب و کار و اشتغال در مناطق محروم در کشور را ایجاد کنند و همچنین سرمایه در گردش در مناطق برخوردار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برعهده پست بانک است.

پایان / ج

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی