سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تشریح جزئیات برگزاری آزمون استخدامی/ آغاز توزیع کارت از فردا

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
30 مرداد

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 96 در صبح و بعدازظهر روز جمعه سوم شهریورماه سال 96 در 53 شهرستان مختلف کشور و 118 حوزه امتحانی در مجموع برای تعداد 402 هزار و 430 داوطلب برگزار می گردد که از این تعداد 222 هزار و 736 نفر زن و 179 هزار و 694 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، آزمون تعداد 224 هزار و 214 داوطلب از 402 هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های یک، دو، سه و چهار در نوبت صبح و تعداد 178 هزار و 216 داوطلب دیگر از 402 هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های پنج و شش در آزمون نوبت بعدازظهر شرکت می‌کنند.

توکلی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان از سه‌شنبه فردا 31 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از روز سه‌شنبه تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نامی ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون از کارت و برگ راهنما پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در جلسه آزمون نوبت صبح یا بعدازظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می گردد که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و دفترچه سوالات عمومی (دفترچه شماره یک آزمون) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی(دفترچه شماره 2) داده می گردد.

وی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 و نوبت بعدازظهر از ساعت 14:30 آغاز می گردد. درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی در نوبت صبح ساعت 8 و در نوبت بعدازظهر ساعت 14 بسته می گردد بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های حوزه در محل حاضر باشند.

به گفته توکلی، داوطلبان باید اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و کارت آزمون را همراه بیاورند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه آزمون عمومی شامل 100 سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان به مدت 110 دقیقه باید پاسخ دهند. تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه‌ها بر حسب هر گروه است و 80 دقیقه برای پاسخ درنظر گرفته شده است.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی