سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پنجشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی‌کاربردی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
14 شهریور

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهرماه 96 ساعت 24 روز پنجشنبه 16 شهریورماه 96 پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 14 شهریورماه تعداد 66 هزار و 756 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان داشت: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت نام نکرده‌اند اکیداً توصیه می گردد که در این مهلت باقیمانده و حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 16 شهریورماه با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های منتشر شده این سازمان به ویژه اطلاعیه‌ای که در روز شنبه 11 شهریورماه بر روی سایت قرار گرفت در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل و حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 16 شهریورماه 96 نسبت به مشاهده و ویرایش کد محل‌های انتخابی رشته خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دوره‌های مذکور جمعاً 181 هزار و 725 نفر است.

انتهای پیام/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی