سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اعزام دانشجویان پسر به عتبات از ۲۱ شهریور آغاز می‌شود/ تشرف ۱۲۲ کاروان دانشجویی تا امروز

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
19 شهریور

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان اعزام دانشجویان پسر به عتبات گفت: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات در هفدهمین دوره از روز سه شنبه 21 مرداد ماه با اعزام دو کاروان از استان های تهران و مرکزی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص مجموع آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات تا امروز گفت: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از 16 مرداد ماه آغاز شده و تا آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و تا به امروز 122 کاروان از سراسر کشور راهی عتبات عالیات شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در طول سفر برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: قبل از اعزام به همه دانشجویان یک بسته فرهنگی که شامل یک نرم افزار و دو کتاب است، داده خواهد شد که از این بسته فرهنگی سوالاتی در قالب مسابقه چراغ راه هدایت طراحی شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: در نجف بازدید از بیت امام (ره)،کتابخانه آیت الله امینی، صافی صفا و در کربلا همایش «احلی من العسل» و بازدید از اماکن معنوی آن را برای دانشجویان اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

فقیهی در خصوص تعداد اعزام کاروان‌ها در طول روز نیز گفت: روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی از سراسر کشور راهی عتبات عالیات می‌شوند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی