سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روزهای ۲۳ مهر تا ۱۰ آبان ۹۶ صورت گرفت و در نهایت تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلبان معادل ۵۰.۱۶ درصد زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلبان معادل ۴۹.۸۴ درصد مرد هستند.

توکلی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می گردد و کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۵ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می گردد.

وی گفت: شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

به گفته وی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سوم دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و در روز دوشنبه ۴ دی در نشریه پیک سنجش منتشر می گردد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی