سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

فردا آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
29 تیر
"bodyDetail">

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت درخواست انتقال یا میهمانی تمام دانشجویان متقاضی فقط از طريق سامانه نقل و انتقالات دانشجويي امكان پذير است و این مهلت فردا دوشنبه 30 تیر ماه به پایان می رسد.

با توجه به اینکه تمام درخواست ها توسط سامانه کنترل و پردازش می شود، مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی تأثیری در تغییر وضعیت درخواست دانشجو نخواهد داشت.

انتقال یا ميهماني دانشجويان در صورت نداشتن منع آموزشي و تأييد صحت مدارك و مستندات ارسالي دانشجو توسط واحد دانشگاهي امكان پذير است.

انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین نامه در نيمسال آخر تحصيل ممنوع و انتقال دانشجویان در صورت احراز شرایط آیین نامه و وجود رشته، مقطع و گرایش تحصیلی در واحد دانشگاهی مقصد و احراز شرایط آیین نامه امکان پذیر است.

ثبت درخواست فرزندان اعضاي هيئت علمي دانشگاههاي دولتي، با توجه به عدم تفاهم نامه، در مقطع كارشناسي ارشد ممنوع اعلام شده است.

به گزارش مهر، دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه http://78.38.220.207 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تگ هاي مطلب:
منبع خبرwww.mehrnews.com
اشتراک گذاري در: به گزارش خبرنگار مهر، ثبت درخواست انتقال یا میهمانی تمام دانشجویان متقاضی فقط از طريق سامانه نقل و انتقالات دانشجويي امكان پذير است و این مهلت فردا دوشنبه 30 تیر ماه به پایان می رسد. با توجه به اینکه تمام درخواست ها توسط سامانه..." title="تلگرام" target="_blank" class="btn btn-info">تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی