سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تاکید رئیس دانشگاه آزاد به روسای واحدها بر پرداخت وام شهریه از ترم اول

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
15 مهر

بر اساس اطلاعات گروه علمی و دانشگاهی ، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد الکترونیکی به صورت آنلاین با دبیران هیات امنای استانی گفتگو کرد. این جلسه به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برای تمام هیات امنای استانی دانشگاه ازاد اسلامی پخش شد.

رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رنجبر معاون پژوهشی، شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش و کشاوزی رئیس واحد الکترونیکی نیز در این جلسه حضور داشتند. تعدادی از روسای استان های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت آنلاین به ارائه گزارش از وضعیت آموزشی و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پرداختند.

طهرانچی در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی باید به اهمیت و جایگاه خود در واحدهای استان توجه داشته باشند و اهتمام لازم را برای حل تمام مسائل واحدهای استان و نه فقط واحد دانشگاهی خودشان به کار ببندند.

وی خطاب به روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تمام واحدهای دانشگاه باید با جدیت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های مهر ایران و رسالت، تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و اجرای بخشنامه تقسیط شهریه برای دانشجویان از ترم اول اقدام کنند. باید در شرایط اقتصادی فعلی وضعیت دانشجویان را درک کنیم و حداکثر مساعدت به ایشان صورت پذیرد. واحدها می‌توانند با دریافت حداکثر ۱۰ درصد شهریه بصورت نقدی و تقسیط مابقی آن، از دانشجویان ثبت نام کنند.

براساس این گزارش، بخشی از جلسه نیز به پرسش و پاسخ اعضای جلسه با رئیس و معاونین دانشگاه اختصاص داشت.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی