سایت کاریابی جویا کار

راهكارهايي براي همكاري هوشمندان

دسته بندي: مقالات / فناوری اطلاعات-اینترنت
15 فروردین

 

بسياري از شركت‌هاي كوچك به ضرورت و اهميت استخدام كارمند در نقاط دور دست پي برده‌اند و مي‌دانند كه حتي كار كردن با مشتريان و شركاي تجاري راه دور، از اهميت شاياني برخوردار است. شركت‌ها مي‌توانند با بهره‌گيري از امكاناتي كه اينترنت براي متصل كردن گروه‌هاي كاري در اختيار آنها قرار داده است. افزايش كارايي، كاهش هزينه‌ها و بهبود بخشيدن به ارتباط را امكان پذير كنند. در زير به شش ابزار مهم براي ارتقاي بهره‌روي كار از راه دور (Remote Work) اشاره مي‌شود:

1) سيستم‌هاي تقويم اشتراكي

بعضي از گروه‌هايي‌كه روش كار از راه دور را برگزيده‌اند، به اهميت سيستم تقويم اشتراكي واقف نيستند. كارمندان مي‌توانند با اعلام برنامه‌هاي كاري خود در شبكه و مراعه به دفاتر كاري خود و مطالعه برنامه كاري ساير كارمندان، قرار ملاقات‌هاي ضروري را بدون اين برنامه، آنها ناگزير خواهند بود به طور مستقيم با تمام اعضاي شركت كننده، تماس حاصل كرده و تا رسيدن به يك تاريخ مناسب جهت برگزاري جلسه، به اين تماس‌ها ادامه دهند. اين كار نه تنها ساعات با ارزش كاري را به هدر مي‌دهد، بلكه باعث افزايش هزينه تلفن شركت‌ها نيز مي‌شود.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:13
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی