سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تخته‌ها و تلویزیون‌های هوشمند تصویری در کلاس ها

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
10 اسفند
دانشگاه آورت ایالات متحده با استفاده از فن‌آوری‌های نوینی نظیر تبلت‌ها، تخته‌ها و تلویزیون‌های هوشمند تصویری از کلاس‌های درسی آینده ارائه میکند.
مسئولان این دانشگاه همچنین در شرف تاسیس سومین کلاس درس با استفاده از فن‌آوری‌های نوین هستند.

سومین کلاس پیشرفته در این دانشگاه، اولین نمونه در نوع خود به حساب می‌آید. در این کلاس از فن‌آوری‌های حال حاضر، شامل صفحه نمایش عظیم‌ ال‌سی‌دی و مبلمان استفاده می‌شود.

شایان ذکر است هزینه ساخت و تجهیز هر یک از این کلاس‌ها 20 هزار دلار برآورد شده که توسط بنیاد عمومی منطقه دن ریور تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی هرالد، هدف دانشگاه از تاسیس چنین کلاس‌هایی ایجاد آسایش و آگاهی دانشجویان از آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا، در خلال این کلاس‌ها می‌باشد.

چاد دیویس، یکی از استادان این دانشگاه در خصوص کلاس‌های فوق می‌گوید: استفاده از تجهیزات نوین به طور قابل توجهی وی را در تدریس به نسل آینده آماده و کمک می‌کند.

دِبی فلین، مسوول توسعه دانشگاه آورِت افزود: دانشجویان امروز استفاده از فن‌آوری‌های جدید را بسیار متفاوت‌تر از آنچه که ما می‌آموختیم، یاد گرفته و از آن استفاده می کنند. ضمن اینکه استفاده از فن‌آوری‌های روز در کلاس‌های درس استادان و دانشجویان بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

دانشگاه آورت قصد دارد شمار این گونه کلاس‌های خود را به 30 واحد افزایش دهد تا تمام دانشجویان دانشگاه از تجربه یکسان در زمینه استفاده از فن‌آوری بهره‌مند شوند.


تگ هاي مطلب: تخته های هوشمند, کلاس درس هوشمند, تلویزیون های هوشمند, کلاس درس
منبع خبرخبر گزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی