سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جدیدترین جزییات از آزمون دکتری 92

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
13 اسفند
جدیدترین جزییات از آزمون دکتری 92
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به توزیع کارت سومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 از روز دوشنبه 14 اسفند 91، نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون را تشریح کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از فردا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز پنج شنبه 17 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، تصریح کرد: با توجه به برگزاری آزمون دکتری در دو نوبت صبح و بعدازظهر، برای داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دو کارت ورود به جلسه در نظر گرفته شده است، بنابراین داوطلبان باید نسبت به پرینت هر دو کارت اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت، از کارت مربوط به همان نوبت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آزمون دکتری 92 با شرکت 217 هزار و 827 داوطلب روز جمعه 18 اسفند ماه در 9 گروه آموزشی و 286 کد رشته امتحانی برگزار می‌شود، اظهارکرد: از این تعداد 89 هزار و 678 داوطلب یعنی 41.17 درصد زن و 128 هزار و 149 داوطلب یعنی 58.83 درصد داوطلبان مرد هستند.

نحوه رفع نقص کارت آزمون دکتری

وی در خصوص نحوه رفع نقص کارت آزمون دکتری، گفت: داوطلبان باید در صورت وجود نقص احتمالی در یکی روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه 16 و 17 اسفند ماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

توکلی افزود: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای نام‌خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد، موسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا روز شنبه 19 اسفند ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

تغییر محل برگزاری آزمون، امکانپذیر نیست

وی با اشاره به اصلاح بندهای جنس و معلولیت با مراجعه به حوزه‌های رفع نقص، گفت: البته در مورد تغییر بندهای کد رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون هیچگونه تقاضایی پذیرفته نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند، سهمیه ثبت‌نامی (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران) در کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، باید برای مشخص شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا 21 اسفند ماه به ارگان مربوط، مراجعه کنند.

توکلی گفت: البته داوطلبانی که ارگان تایید کننده سهمیه آنان بنیاد شهید و امور ایثار گران است، باید حداکثر تا 19 اسفند ماه با مراجعه به قسمت ویرایش کارت شرکت در آزمون دکتری نسبت به اصلاح آن اقدام کنند، تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای این دسته از داوطلبان اعمال و در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش می‌شوند، بنابراین هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.
تگ هاي مطلب: زمان برگزاری آزمون دکتری دولتی 92, زمان دریافت کارت ورود به جلسه, جزییات جدید از آزمون دکتری 92, آزمون دکتری 92, نتایج آزمون دکتری 92, اخبارآزمون دکتری 92, سایت سازمان سنجش, سازمان سنجش, sanjesh.org
منبع خبرخبر گزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:17 اسفند 91
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی