سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

شنبه اخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
24 فروردین
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران آخرین مهلت ثبت نام خواهران در حوزه های علمیه را 24 فروردین ماه جاری عنوان کرد که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود و از ثبت نام بالغ بر 4 هزار طلبه در استان تهران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا آقامیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از بانوان کشور برای فراگیری دانش های دینی به حوزه های علمیه می آیند، اظهار داشت: امسال نیز مانند سالهای گذشته با یک بار تمدید مهلت ثبت نام، زمینه ورود داوطلبان علاقه مند ورود به حوزه های علمیه را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان علاقه مند 24 فروردین ماه جاری است افزود: فعلا قصدی برای تمدید این مهلت نداریم و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی حوزه علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir و یا نزدیکترین مدارس علمیه محل سکونت خود نسبت به این ثبت نام اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران فراگیری دانش های دینی از جمله ادبیات عرب، منطق، فلسفه، فقه و کلام را از جمله مزایای ورود به حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: آموزش در حوزه های علمیه خواهران در دو مقطع سطح دو – کارشناسی – و سطح سه – کارشناسی ارشد- به صورت رایگان بوده و مدارک حوزه برای راهیابی به دانشگاه و کنکوری سراسری معتبر است.

به گفته وی تاکنون بیش از 4 هزار نفر در حوزه های علمیه خواهران استان تهران ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام آقامیری تصریح کرد: امتحان ورودی مقطع سطح دو حوزه های علمیه - و تنها شرط معدل برای داوطلبان درنظر گرفته شده است و برای پذیرش سطح سه کارشناسی ارشد امتحان ورودی برگزار می‌شود.

تگ هاي مطلب: حوزه علمیه خراسان, ثبت نام در حوزه علمیه, ثبت نام حوزه علمیه 92, ثبت نام حوزه علمیه
منبع خبرخبرگزاری مهر
تاريخ انقضاء:24 فروردین 92
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی