سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تعیین تکلیف رشته های دانشگاه آزاد تا پایان شهریور

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
7 شهریور

حمید میرزاده در گفتگو با درخصوص ممیزی رشته های این دانشگاه گفت: دور دوم ممیزی رشته های دانشگاه آغاز شده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: این دانشگاه با وزارت علوم جلسات مستمر کاری دارد و قبل از سال تحصیلی وضعیت تمام رشته های دانشگاه تعیین تکلیف می گردد.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: تمامی رشته هایی که دانشگاه آزاد برای مهرماه امسال در آنها اقدام به پذیرش دانشجو نموده است مجوزهای لازم را اخذ کرده و مشکلی ندارند.

بر اساس اطلاعات ، دانشگاه آزاد به دلیل حواشی مربوط به عدم مجوز برخی از رشته محل های این دانشگاه از سال گذشته اقدام به ممیزی رشته محل های فعال در واحدهای دانشگاه نموده است که مرحله نخست ممیزی رشته محل ها در سال گذشته انجام شد و براین اساس رشته محل های دارای مشکل آموزشی و زیرساختی شناسایی شدند که واحدها ملزم به رفع این مشکلات شدند.

مرحله دوم ممیزی رشته های دانشگاه آزاد نیز از ابتدای سال جاری آغاز شده و قرار است نتایج آن تاپایان شهریورماه مشخص شود که طبق اعلام معاون آموزشی این دانشگاه اگر در این مرحله همچنان رشته محل هایی با مشکلات آموزشی و زیرساختی مواجه باشند ظرفیت آنها در واحدهای این دانشگاه صفر و یا این نوع رشته محل ها حذف می شوند.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی