سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زوجهای جوان در قزوین ۱۷ میلیارد تومان وام ازدواج گرفتند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

عباسعلی درافشانی در گفتگو با اظهارداشت: خوشبختانه در طول چهار ماه گذشته میزان تسهیلات ازدواج از میانگین سه میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است که کار ارزشمندی برای تامین بخشی از هزینه های تشکیل اولیه زندگی محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: در فروردین ماه امسال ۱۹۲ نفر و در اردیبهشت ماه ۴۴۱ نفر از وام ازدواج استفاده کردند که در خرداد ماه این تعداد به ۵۲۳ نفر و تیر ماه به دو هزار و ۳۵۲ نفر افزایش یافت.

درافشانی یادآورشد: در چهار ماهه امسال دو هزار و ۳۵۲ نفر از جوانان استان بیش از ۱۷ میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان وام قرض الحسنه ازدواج گرفتند.

وی اضافه کرد: بانک های عامل ملی، کشاورزی و صادرات پرداخت وام های ازدواج را بر عهده داشتند که از آنها تشکر می گردد و به سایر بانکها نیز تذکر می دهیم که در این زمینه فعالتر عمل کنند.

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع

درافشانی اظهارداشت: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی که به دلایل متعدد در چرخه تولید دچار مشکل شده اند و کمک به رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تاکنون ۱۷۵۳ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که تعداد ۱۵۸۱ طرح در کمیته ستاد تسهیلات مورد بررسی قرار داده شده است.

معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: از مجموع طرح های بررسی شده ۶۶۱ طرح به تصویب کارگروه رسیده و به بانک های عامل معرفی شده اند اما تاکنون فقط ۳۵ طرح توانسته اند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به این واحدها در استان ۳۰ میلیارد تومان است که با توجه به حجم تقاضا بسیار کم و قابل قبول نیست و انتظار داریم سرعت پرداخت بیشتر شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات برای رونق تولید و ایجاد اشتغال جدید پرداخت می گردد و از مدیران بانک های عامل درخواست می کنیم در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم با رفع موانع تولید گامی در مسیر شکوفایی اقتصاد برداریم.

  

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی