سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ایجاد سالانه ۵۱ هزار فرصت شغلی توسط صندوق کار آفرینی کشور

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، علی اصحابی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: یکی از سیاست های ما در صندوق کار آفرینی امید ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در کشور است.

وی با بیان اینکه سالانه این صندوق موجب ایجاد ۵۱ هزار فرصت شغلی می گردد ادامه داد:  در این راستا از راه‌اندازی طرح های اقتصادی، اشتغالزایی، توسعه کسب و کار و اتصال طرح های کوچک به طرح های بزرگ حمایت می گردد.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید  بیان کرد: طرح های مختلفی در راستای  حمایت از تولیدات داخلی توسط این صندوق انجام می گردد و این طرح ها در قالب سرفصل هایی مانند گردشگری، صنعتی، تولید پوشاک، طرح های کشاورزی و صنایع دشتی است.

اصحابی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی نیز صندوق  کارآفرینی امید۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت  نموده است.

وی با بیان اینکه باید در ایجاد فرصت های شغلی از ظرفیت های روستاها استفاده کنیم بیان کرد: در این راستا یکی از شعار های این صندوق هر روستا یک محصول است  و باتوجه به ظرفیت های هر روستا خدمات اشتغال ارائه می گردد.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید  با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های مشارکتی اکنون در ۱۵ استان کشور اجرا می گردد خاطر نشان کرد: در این راستا  ۸۸ طرح مشارکتی اشتغال‌زایی اقتصاد محله ای اجرایی شده و هزینه های آن ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز ازطریق سهامداران تامین شده است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی