سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

لرستان وضعیت مطلوبی در سرشماری اینترنتی نداشته است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

بر اساس اطلاعات ، هوشنگ بازوند ظهر یکشنبه در همایش ویژه سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، آمار را پایه اصلی برنامه ریزی و تصمیم گیری دانست و اظهار داشت: ارائه آمار صحیح بسیار مهم بوده و اگر برنامه ریزی و تصمیم گیری بر اساس پایه ای نادرست صورت گیرد قطعا خروجی آن پیشرفتی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ارائه آمار صحیح و دقیق می تواند چراغ راهی برای یک تصمیم گیری و برنامه ریزی کامل باشد، ادامه داد: در صورتیکه آمار ارائه داده شده اشتباه باشد تصمیم گیری ها غلط و برنامه ریزی ها ابتر می ماند.

استاندار لرستان اضافه کرد: با ارائه دادن آمار اشتباه ممکن است سرنوشتی که در استان لرستان کم و بیش با آن درگیر هستیم را همچنان یدک بکشیم که این امر در خور شان مردم استان نیست.

بازوند با اشاره به اینکه بارها بر موضوع محرمانه بودن آمار ارائه شده توسط خانواده ها تاکید شده است، یادآور شد: طی سال جاری برای اولین بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی در کشور انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان وضعیت مطلوبی در ارائه آمار به صورت اینترنتی نداشته است، ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها وظیفه سنگینی در رابطه با سرشماری داشته و به دلیل اهمیت موضوع باید آمارگیری را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

استاندار لرستان سرشماری را کاری بزرگ دانست و گفت: به فرماندارانی که بیشترین درصد آمار را ارائه دهند جوایز نفیسی از سوی مدیر سازمان برنامه و بودجه استان اهداء خواهد شد.

بازوند گفت: امیدواریم کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان به خوبی صورت گیرد و این موضوع یک نقطه عطفی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح در استان ما باشد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی