سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پنجشنبه آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌های 92

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
23 مرداد
پنجشنبه آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌های 92

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور 92 تا ساعت 24 فردا پنجشنبه 24 مرداد ماه، گفت: تا کنون 460 هزارداوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

وی در توصیه به کنکوری‌ها، اظهارکرد: کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این فرصت پایانی با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی و اطلاعیه منتشره این سازمان در رابطه با ظرفیت‌های جدید و اصلاحات دفترچه انتخاب رشته که هم اکنون نیز در سایت سازمان قرار دارد، اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با توجه به دستورالعمل‌های صادره و امکانات فراهم شده توسط این سازمان به منظور انتخاب کد رشته تحصیلی مورد علاقه خود از گروه آزمایشی مجاز اقدام و سپس به ترتیب اولویت علاقه در فرم پیش‌نویس انتخاب رشته درج کنند.

 

توکلی با تاکید بر اینکه مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: داوطلبان باید پس از انتخاب رشته نسبت به دریافت کد 15 رقمی از سیستم به عنوان دریافت رسید انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

تگ هاي مطلب: کنکور سراسری سال 92, آزمون سراسری 92, انتخاب رشته کنکور سراسری 92, اخرین مهلت انتخاب رشته, سازمان سنجش, sanjesh.org
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:24 مرداد
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی