سایت کاریابی جویا کار

آيت ا... خويي (بحثي پيرامون كتاب البيان )

دسته بندي: مقالات / شخصیت های معروف
25 فروردین

در اين تحقيق كتاب البيان آيت الله العظمي سيد ابوالقاسم خوئي به صورت تفصيلي معرفي مي شود در ابتدا شرح حال و زندگي نامة‌ وي از دوران كودكي تا پايان زندگي گرانبهايش جمع آوري شده و تحقيقات و تأليفات ايشان در حوزة علوم ديني و شاگرداني كه در اين عرصة مقدس پرورش داده اند ، گرد آوري شده است پس كتاب به صورت ظاهري معرفي شده و بعد از آن ، فهرست كلي ازكتاب بيان شده و به دنبال آن به صورت اجمالي خلاصه اي از هر مبحث نوشته شده است و در پايان به قدر بضاعت ،كتاب مذكور مورد نقد و بررسي قرار گرفته است.

چكيده

ابتدا قرآن را در پيشگاه عظمت آن از ديد احاديث و قرآن بررسي مي كنيم سپس اعجاز قرآن و اشكالاتي كه بر آن گرفته مي شود در آيه هاي نفي اعجاز بحث مي شود بعد قاريان هفتگانه ، قرائتهاي هفتگانه و حروف هفتگانه مورد تفحص قرار مي گيرد سپس راجع به تحريف قرآن و دلايل عدم تحريف و نحوة جمع آوري و تدوين قرآن و حجيت ظواهر آن جستجو شده است . بعد از آن مسألة نسخ در قرآن و نسخ در آيات مختلف بررسي شده و مسأله بدأ در آفرينش و قواعد كلي در تفسير قرآن و در پايان تفسير سوره حمد بيان شده است .

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: مقاله در مورد شخصیت, مقاله درباره شخصیت, مقاله شخصیت, شخصیت
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:73
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی