سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جزئیات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور/ آغاز ثبت نام از چهارشنبه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه پیام نور
1 آذر

بر اساس اطلاعات به نقل از دانشگاه پیام نور، ابوالفضل فراهانی گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از شورای گسترش و شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵ (نوبت هفدهم) از چهارشنبه ۳ آذرماه سال جاری آغاز می گردد.

وی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵ (نوبت هفدهم) می‌توانند جهت شرکت در آزمون فوق از روز چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ تا شنبه ۱۳ آذر ۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور زمان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم را ۱۵ بهمن ۹۵ عنوان کرد و گفت: نتایج این آزمون به نحوی اعلام خواهد شد که دانشجویان بتوانند از نیمسال دوم ۹۶-۹۵ تحصیل خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت هفدهم در حدود یک هزار و ۴۰۰ رشته محل در بیش از ۱۹۰ رشته گرایش و در ۵ گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر برگزار خواهد شد.

فراهانی با عنوان اینکه در این آزمون ظرفیت پذیرش قابل توجهی ایجاد شده، گفت: یک سوم این ظرفیت به صورت الکترونیکی و مابقی به صورت آموزشی – پژوهشی است و در سطح ۳۱ استان و در ۱۶۵ مرکز دانشجویی، اقدام به پذیرش دانشجو خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های تحصیل در دانشگاه پیام نور و استفاده از منابع آموزشی خودآموز و نظام ارزشیابی خاص این دانشگاه، انتخاب محل آزمون را یکی دیگر از مزیت های دانشگاه پیام نور دانست و گفت: با توجه به ساختار آموزشی و آزمون های دانشگاه پیام نور، دانشجویان می توانند با انتخاب محل آزمون خود، در هر یک از مراکز و واحدهای سراسر کشور و یا مراکز و واحدهای محل سکونت خود، در جلسه آزمون حضور یابند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی