سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز

دسته بندي: اخبار کارشناسی ارشد / اخبار دانشگاه پیام نور
3 آذر

ایوب مرادی در گفتگو با با اشاره به روند ثبت‌نام دوره‌ فراگیر کارشناسی‌ارشد این دانشگاه از امروز تا ۱۳ آذرماه ادامه داد: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر کارشناسی‌ارشد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه نسبت به انتخاب رشته‌محل‌ دلخواه خود اقدام کنند.

وی درخصوص شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون گفت: افرادی که تا ۳۰ بهمن امسال موفق به اخذ مدرک کارشناسی شوند می‌توانند در این آزمون که در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می گردد شرکت کنند و آغاز تحصیل پذیرفته‌ شدگان هم در ترم دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران روش فراگیر  را شیوه‌ای مدرن و مناسب دانست که دانشجو در آن برای گرفتن مجوز ورود به دانشگاه، منابع و سرفصل‌های مرتبط با رشته دانشگاهی خود را مطالعه می‌کند و از سوی دیگر در این شیوه وقت دانشجو ارزشمند قلمداد می گردد.

مرادی همچنین شیوه‌های تحصیلی داوطلبان را با توجه به انتخاب اولیه‌شان در زمان ثبت‌نام، آموزش‌محور (فاقد پایان‌نامه)، پژوهش‌محور (دارای پایان‌نامه) و همچنین الکترونیکی (بی‌نیاز به حضور فیزیکی) دانست.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران، روش‌های موجود در پیام نور را مناسب شرایط افراد مختلف از قشرهای مختلف دانست که هرکس به فراخور شرایط و نیازهای خود می‌تواند در این دانشگاه تحصیل کند.

تگ هاي مطلب: ارشد فراگیر 96
منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی