سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

کتاب استاد دانشگاه امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده فصل انتخاب شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
20 مهر
کتاب دکتر مهرداد عابدی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده بیست و پنجمین دوره جایزه کتاب فصل بهار 92 در بخش علوم کاربردی انتخاب شد.

عابدی استاد گروه قدرت دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و تاکنون موفق به ترجمه و تالیف 30 کتاب در زمینه مهندسی برق شده است و دو کتاب وی برنده جایزه شورای انرژی کشور و انتشارات دانشگاه تهران نیز شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این کتاب با عنوان سیستم‌های قدرت الکتریکی با محوریت آشنایی با سیستم‌های انتقال و توزیع انرژی الکتریکی در 10 فصل تدوین شده است.

وی خاطر نشان کرد: کتاب سیستم‌های قدرت الکتریکی برای درس بررسی سیستم‌های قدرت یک در تمام گرایش‌های دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه و تدوین شده است.

عابدی تصریح کرد: جلد دوم کتاب سیستم‌های قدرت الکتریکی شامل فصل‌های یازدهم تا بیست و دوم به تحلیل سیستم‌های قدرت از قبیل مسائل پخش بار، اتصال کوتاه و پایداری اختصاص دارد و برای درس بررسی سیستم‌های قدرت 2 در گرایش قدرت در دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه شده است.

وی تاکنون موفق به تالیف 300 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های داخلی و خارجی شده است.

تگ هاي مطلب: کتاب استاد دانشگاه امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده فصل انتخاب شد, کتاب استاد دانشگاه امیرکبیر, دانشگاه امیرکبیر
منبع خبرخبر گزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی