سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

برگزاری نخستین کنکور اختصاصی واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد در مناطق آزاد کشور

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
9 دی

بر اساس اطلاعات از انزلی، بهمن امانی عصر امروز در جمع روسای دانشگاه‌ها در منطقه آزاد انزلی   استفاده واحدهای دانشگاهی از مزیت‌های قانونی مناطق آزاد را مهم دانست.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین کنکور اختصاصی واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد در مناطق آزاد خبر داد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور کاهش دانشجویان مهاجر ایرانی و جذب آنها در دانشگاه‌های مناطق آزاد صورت گرفته است.

دبیر شورای راهبردی آموزش عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه حدود 73 هزار نفر دانشجو در مناطق آزاد کشور در حال تحصیل هستند، ادامه داد: بیش از 40 واحد علمی با 400 عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های مناطق آزاد هستند.

وی شورای آموزش عالی مناطق آزاد را با هدف ساماندهی و انسجام نظام دانشگاهی دانست و یادآور شد: با تصویب شیوه‌نامه چگونگی تبدیل و ارتقای وضعیت دانشگاه‌های مستقر در مناطق آزاد به‌زودی شاهد ارتقای جایگاه آموزش عالی مناطق آزاد و الگوسازی برای اجرای برنامه‌های سرزمین اصلی و ارائه خدمات آموزشی به شهروندان هر منطقه آزاد می‌شویم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در جلسه مذکور به تحصیل بالغ بر هفت هزار دانشجو در چهار واحد آموزشی مقاطع مختلف محدوده منطقه آزاد انزلی اشاره کرد.

مجید فاتحی توجه به زبان دوم در دانشگاه و تدریس با زبان دوم در مقاطع تحصیلات تکمیلی را یکی از موارد آموزشی ضروری برای دانشگاه‌های مستقر در مناطق آزاد دانست و خواستار تشکیل منظم جلسات شورا و برگزاری همایش‌های علمی بین‌المللی در دانشگاه‌های مستقر در محدوده این منطقه شد.

بر اساس اطلاعات فارس، در نشست مذکور برگزاری همایش علمی بین‌المللی برنج با همکاری دانشگاه‌های محدوده منطقه آزاد انزلی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی