سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان/ متقاضیان برای دیدن نتایج به سامانه «لبیک» مراجعه کنند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
11 دی

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه با اشاره به اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان، گفت: دانشگاهیانی که در طرح عتبات دانشگاهیان ثبت‌‌نام کرده‌اند می‌توانند برای دیدن نتایج قرعه کشی به سایت اینترنتی www.labbayk.ir مراجعه کنند.

زارع ادامه داد: داوطلبان برای آگاهی از نتایج قرعه کشی، باید بعد از مراجعه به سامانه اینترنتی ستاد عتبات دانشگاهیان، از کد ملی خود به عنوان شناسه و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند و در صورت پذیرفته شدن جهت نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه در خصوص وضعیت زائرین ذخیره هم گفت: تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاهی با توجه به شرایط تحصیلی و مالی نمی‌توانند به عتبات اعزام شوند، بنابراین احتمال اعزام زائرین ذخیره هم وجود دارد.

وی ادامه داد: این امید را به زائرین ذخیره می‌دهیم که ان‌شاءالله تعداد قابل توجهی از زائران ذخیره دانشگاهی که شرایطشان مهیا باشد و مدارک خود را کامل تحویل داده باشند را در صورت انصراف زائرین اصلی به عتبات اعزام کنیم و در صورتی که امکان اعزام در آن تاریخ نباشد، سعی می‌شود در کاروان‌های دیگر اعزام شوند.

زارع ادامه داد: زائرینی که نامشان به عنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده می‌توانند در سامانه ثبت نام عتبات، تمایل خود را برای اعزام در تاریخ‌های دیگر در صورت ایجاد ظرفیت جدید و یا انصراف پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعلام کنند و یا در دوره‌های بعدی عتبات که در ماه‌های آینده به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد شد، مجددا ثبت‌نام کنند.

زارع ادامه داد: ما در ایام امتحانات دانشگاهی کاروان اعزام نمی‌کنیم و دلیل اصلی اینکه عتبات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، توجه به تاریخ‌هایی است که زائرین دانشگاهی بتوانند به عتبات اعزام شوند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی