سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۱۸ دی ماه تمدید شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
15 دی

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه گفت: مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا 18 دی ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: زائران اصلی و ذخیره تا پایان روز شنبه 18 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به لینک نهایی کردن ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت لبیک به آدرس اینترنتی samane.labbayk.ir مراجعه و سبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زارع تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت،به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان ظرفیت‌های باقی مانده از میان دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند، فراخوان خواهد شد.

وی ادامه داد: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

وی در خاتمه اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال 96 ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 16 هزار نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

گفتنی است داوطلبانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند، از 18 دی ماه می توانند با تماس یا مراجعه به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل خود در سراسر کشور درخواست اعزام دهند که در صورت ایجاد ظرفیت جدید به داوطلبان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال 96 ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 16000 نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی