سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی از ۲۴ اردیبهشت

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
17 اردیبهشت

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: ثبت نام برای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 96 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 96 آغاز می‌شود و در روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید به وسیله کارت عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 20 هزار تومان (200 هزار ریال) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان که علاقمند به گزینش در رشته محل‌های فنی‌وحرفه ای موسسات غیر انتقاعی علاوه بر مبلغ قبلی باید مبلغ 5 هزار و 100 تومان (51 هزار ریال) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: دفترچه راهنمای ثبت نام در روز شنبه 23 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی نیز روز 24 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی اظهار داشت: پذیرش در برخی از رشته محل‌های آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و اطلاعات آن در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده است.

توکلی گفت: آزمون آن دسته از رشته‌های کاردانی که پذیرش آنها با آزمون است 13 مردادماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی