سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام بیش از ۱۱ هزار نفر برای دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی/ مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ اردیبهشت

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
26 اردیبهشت

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی بر روی سایت قرار داده شده و در نشریه پیک سنجش امروز نیز منتشر می گردد و تمام داوطلبان در مهلت تعیین شده باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: تا 8 صبح امروز 11 هزار و 215 نفر برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

توکلی گفت: از 42 کدرشته امتحانی در این دوره پذیرش در 31 کدرشته به صورت سوابق تحصیلی و بر اساس معدل دیپلم است و پذیرش در 11 کدرشته به صورت با آزمون انجام می گردد که آزمون در دروس عمومی پایه و دروس تخصصی در روز 13 مرداد ماه برگزار می گردد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون از 10 مرداد صادر می گردد و ظرفیت پذیرش در این دوره 294 هزار و 684 نفر است. 

به گفته وی، نتیجه نهایی دهه آخر شهریور اعلام می گردد. 

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی