سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
10 تیر

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، ثبت‌نام دانشگاهیان برای اعزام به در هفدهمین دوره عتبات عالیات(نجف،کربلا و کاظمین) از امروز 10 تیر ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شده و تا 22 تیر ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام دانشگاهیان سراسر کشور در 5 گروه، شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها انجام می گردد.

بر اساس این گزارش، هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران حدود یک میلیون و 100هزار تومان و هوایی یک میلیون و 700هزار تومان برآورد شده است.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده وام یک میلیونی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفرهای هوایی اعطا می گردد.

اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد،شهریور و مهرماه انجام خواهد شد. انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائرست اما در استان‌های مرزی اعزام فقط به صورت زمینی است. قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

گفتنی است زائرین 7 شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی