سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد 94

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
23 اردیبهشت

آمار ثبت نام شدگان و پذیرفته شدگان

وی افزود: از تعداد ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب حاضر در آزمون تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند به عبارت دیگر ۶۸.۵۳ درصد حاضرین مجاز شدند. از تعداد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تعداد ۲۱۳ هزار و ۹۸۲ نفر زن و ۲۱۵ هزار و ۷۰۶ نفر مرد هستند. ۴۹.۸۰ درصد مجازین زن و ۵۰.۲۰ درصد مجازین مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: از تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته ۱۴۲ هزار و ۶۷۶ داوطلب برای دوره های روزانه و سایر دوره ها تعداد ۲۸۷ هزار و ۱۲ داوطلب منحصرا به انتخاب رشته های تحصیلی سایر دوره ها (به جز دوره روزانه) مجاز هستند.

وی گفت: تعداد ۳۰ هزار و ۸۴۶ داوطلب در دو کد رشته مجاز به انتخاب رشته شدند. از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۶۱ داوطلب زن و ۱۶ هزار و ۶۸۵ داوطلب مرد هستند.


زمان انتخاب انتشار دفترچه و انتخاب رشته
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: دفترچه انتخاب رشته از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند ضرورت دارد بر اساس برنامه از روز چهارشنبه پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه های سازمان سنجش نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از کدرشته های امتحانی مجاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند از روز دوشنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سنجش مراجعه کنند و فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کنند. پس از تایید کد رشته های انتخابی کد ۱۵ رقمی در به داوطلب داده می شود و در غیر اینصورت انتخاب رشته تکمیل نخواهد بود.

اعلام نتایج نهایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی قبول شدگان نهایی در دهه اول شهریورماه اعلام می شود و ظرفیت پذیرش جمعا ۱۲۳ هزار و ۴۵۲ نفر خواهد بود.

تگ هاي مطلب: ارشد دولتی 94, زمان اعلام نتایج, زمان انتخاب رشته, تعداد شرکت کنندگان, تعداد پذیرفته شدگان
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی