سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از 9 خرداد برگزار می شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
7 اردیبهشت
آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از 9 خرداد برگزار می شود

معاون آموزشی وزیر بهداشت از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی طی روزهای 9 و 10 خرداد در 61 رشته و در 31 حوزه امتحانی خبر داد.

وی با بیان اینکه 71 هزار داوطلب برای شرکت در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد 51 هزار داوطلب زن و مابقی مرد در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره از آزمون، گفت: در این آزمون از بین 71 هزار داوطلب در نهایت 4000 نفر پذیرش می‌شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از هشتم خرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی ظرف 2 سال آینده

عین‌اللهی از رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی ظرف 2 سال آینده خبر داد و اظهار داشت: بدین ترتیب سایر دانشگاه‌ها، تیپ دو محسوب می‌شوند و دیگر دانشگاه تیپ سه نداریم اما به دلیل اینکه در دنیا رتبه‌بندی دانشگاهی وجود دارد قرار شده ظرف 2 سال، سیستم رتبه‌بندی را راه‌اندازی کنیم تا تیپ یک و دو دیگر در دانشگاه‌ها مطرح نباشد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت همچنین در ادامه از اضافه شدن 8 دانشگاه علوم پزشکی به دانشگاه‌های تیپ یک خبر داد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، مازندران، بقیه‌الله، زنجان، همدان، کرمانشاه، زاهدان و کاشان تیپ یک شدند.

تگ هاي مطلب: زمان برگزاری ارشد پزشکی 92, ارشد علوم پزشکی, ارشد وزارت علوم, کنکور ارشد پزشکی 92, آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 92
منبع خبرخبر گزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:9 و 10 خرداد
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی