سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

امت اسلام از خطر جریان نفاق در امان نیست

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
9 دی

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور طی یادداشتی در کانال شخصی خود ضمن اشاره به اینکه حماسه 9 دی  خاموش کننده فتنه سنگین 88 بود تصریح کرد: برخی اخیرا در تلاش هستند که فتنه را از حافظه ملت پاک کنند و آنرا به یک اتفاق قابل اغماض تقلیل بدهند در صورتی که جرم فتنه گران علیه ملت ایران آنقدر سنگین هست که نه فراموش می گردد و نه قابل گذشت است.

وی در ادامه بیان داشت: فتنه گران جواب کدام جنایت خود را می‌توانند دهند کشته شدن مردم بی گناه، سلب امنیت و آرامش از مردم نه یک روز دو روز بلکه 240 روز. خسارت‌های متعدد به اموال عمومی. به کنندگی از نتانیاهو با نظام اسلامی جنگیدن. دشمن شاد کردن و ایجاد زمینه برای دشمنی بیشتر با ملت ایران که اوج آن ارسال نامه به اربابان آمریکایی خود و درخواست تحریم مردم بود.

گودرزی تاکید کرد: با این حال جای تعجب انجاست که برخی مسولین در مجلس و دانشگاه و استانداری به خودشان اجازه می‌دهند که در مراسم نه دی شرکت نکنند و وقاحت رو تا جایی برسانند که از نصب بنر نه دی جلوگیری کنند .

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: باید به این دسته از افراد یک نکته مهم را گوشزد کنیم و آن اینکه در نظام جمهوری اسلامی و بلکه در هر نظام دیگری نمی‌توان هم مسئول بود هم اپوزیسیون.

وی بیان داشت: تا به حال به معنای کلمه «مسئول» دقت کرده‌اید ؟غیر از این است که شما درقبال مردم و انقلاب باید پاسخگو باشید ؟ مسئول باید به مبانی نظام و منافع ملی التزام داشته و پاسخگو باشد و اگر التزام و اعتقادی وجود ندارد مسئولیت را باید تحویل دهد.

گودرزی تصریح کرد: اگر کسی خسته شده و اسیر شهوت و نفسانیت است و حوصله خدمت به ملت شریف ایران و دفاع از انقلاب را ندارد صندلی مسولیت در این حکومت دینی و مردمی را فورا به اهلش تحویل بدهد و زحمت را کم کند.

 

وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 نه اولین فتنه و نه آخرین فتنه بوده است چرا که به فرموده حضرت علی ( ع) امت اسلام از خطر جریان نفاق در امان نیست الا اینکه شناخت و بصیرت خود را افزایش دهد. جریان نفاق پیچیده تر از گذشته در تدارک فتنه است و تنها راه مقابله با آن جهاد روشنگری و تبیین است.

 

گودرزی بیان داشت: حصر سران فتنه البته سران داخلی آن، کاملا قانونی و مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و کمترین مجازاتی است که برای این جرم بزرگ می‌توان درنظر گرفت. فتنه‌گران و مدافعان فتنه در مجلس و دولت بدانند که رفع حصر پایانی به غیر از اعدام ندارد.

 

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: جوانان انقلابی این مرز و بوم آماده تر از گذشته در میدان دفاع از حریم ملت و مبانی انقلاب اسلامی جور همه کم کاریها و کوتاهی ها را خواهند کشید و برای فتح قله‌های پیشرفت معطل از نفس افتاده ها نخواهند ماند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی