سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

دانشگاه آزاد با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان بدهی مواجه بود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
3 آبان

بر اساس اطلاعات ، فریدون رهنمای رودپشتی در سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد، گفت: این دانشگاه در سال ۹۲ با مشکلات زیادی مواجه بود که بدهی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی، زیان‌ده بودن ۲۳۵ واحد و وابستگی ۹۹ درصدی به شهریه، بخشی از این مشکلات بود.

وی ادامه داد: با ایجاد معاونت برنامه‌ریزی در این دانشگاه، بخشی از این مشکلات در حال رفع شدن است و در حال برنامه‌ریزی برای برون‌رفت از این چالش‌ها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد با اشاره به استقرار نظام جامع مدیریت و ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با استقرار این نظام، فعالیت‌ها و عملکرد دانشگاه، پایش و ارزیابی می گردد.

رهنمای رودپشتی تأکید کرد: در این دانشگاه نیروی انسانی فاقد مجوز و پراکنده نیز وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای این افراد هستیم.

وی با اشاره به بازنگری نمودار سازمانی دانشگاه آزاد گفت: برای دستیابی به سازمانی چابک، باید فرآیندهای دانشگاه نیز بازنگری و اصلاح شود.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: سند آمایش دانشگاه آزاد تدوین شده و بر اساس آن، تمامی معاونت‌های این دانشگاه، برنامه‌های جامع خود را تصویب و تدوین کرده‌اند، بر این اساس بودجه با توجه به برنامه‌های جامع معاونت‌ها و سند آمایش دانشگاه تنظیم می گردد.

رهنمای رودپشتی ادامه داد: سال گذشته درآمد دانشگاه از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ۱.۷ میلیارد تومان بود که این عدد در شش ماهه سال جاری به چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد، سازمان چابکی ندارد و تراکم نیروی انسانی در این دانشگاه منجر شده تا بخش عمده‌ای از درآمدهای دانشگاه صرف این نیروها شود.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: همچنین تقاضا میان هزینه‌های جاری و درآمدهای دانشگاه وجود ندارد که در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل هستیم.

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی